my pocket

Thanx Become De Followers

Thursday, March 10, 2011

~ Sedangkan Lidah lagi Tergigit..Inikan Pula Pasangan Kekasih ~

~ Coretan ku...Kisah ku...Hidup ku ~

Baca tajuk pun dah tau kan
hehe ala2 p'umpamaan tapi yang ni sd di ubahsuai 
haaa ni sesuai tuk pasangan kekasih di luar sana...

Alaa biasa la kan dalam p'hubungan mesti ada pergaduhan
Lidah yg rapat pun bole tgigit ni kan pula setakat pasangan kekasih
lumrah phubungan ada bahagia dan ada derita..

sebenarnya malam ni aq gaduh lagi ngan izal
termasuk malam ni dah 2 malam kami gaduh
ntah sampai bila dia dia mau bdiam
selalunya asal marah malam ni esok semuanya pulih seperti biasa
tapi skg ni dah b'ubah...

Asal aq kol mesti dia nak marah..
b'cakap pun dgn nada yg tinggi..aq tersentuh...sungguh tersentuh
tertanya2 juga napa dia nak marah2 ni sedangkan asalnya aq yg marah

mayB dia selesa dgn caranya...
atau pun dia tertekan bab kejanya ...
ntah la...aq sbg GF nya pun x faham knpa dia b'ubah jadi s'orang yg pmarah

mungkin aq patut b'diam utk seketika
biar masa terus blalu
biar dia sedar apa yg b'laku..
aq hanya mampu mnunggu...

1 comment:

Anonymous said...

mintak ku maap ya..jika tinta gue ne menyakitkan hati mu..

Kenapa aku tak bertanya siapakah aku disisimu ?
Atau siapakah aku dihatimu ?
Mungkin kah aku cuma teman yang mengisi kekosongan dalam hidup mu untuk menjalani kehidupan seharian..
Kalau aku bertanya kenapa tidak dihatimu..
Mungkin kerana didalam hatimu memang telah ada seseorang yang teramat istimewa,yang harus kau sembunyikan dengan serapi mungkin.
Atau juga mungkin dia berada jauh darimu,untuk kau bertemu selalu.
Baik aku bertanya siapa aku dimatamu....?
Harapan aku semoga kau
dapat menyatakan.... apa yang sebenarnya kau lihat ada pada diri aku..
Aku ingin sekali kau berterus-terang...
Aku ingin kau menyatakan dengan penuh keikhlasan...
Siapa aku dimatamu ?
Katakan secara tulus...
Secara jujur....
Kerana bahasa mata tidak berdusta !
Mata menyatakan kebenaran !
Tanpa perlu kau berkata....
Mata menyatakan segalanya..
Maafkan aku kerana bertanya sayang..
Aku bertanya kerana aku sangat sayang dan cintakan ko..

P/s:cak ko ckp ngn dia bgni..ko tanya dia SIAPA AKU DI MATAMU?
Aku tahu indah e2 cinta terkadang juga ia menyakitkan..aku sendiri penah alaminya..ada ikatan lg tp syg jodoh xada..pham2 la org nakal mcm aku ne sapa la yg mo kan..hehehe..PEACE NO WAR

LinkWithin

SEARCH MY BLOG