my pocket

Thanx Become De Followers

Tuesday, April 5, 2011

Musim Baru Di Malaysia

Bukan musim tengkujuh....
Bukan musim bunga...
So musim apa...?

sekarang ni orang kawen pun bermusim
asal cuti mesti ada orang kawen
asal orang kawen mesti cuti hehehe ^_^
So musim kawen la...

Berbalik kepada topik utama "Musim Baru di Malaysia"
sebab apa aq sentuh tajuk nie...?
sebab untuk bulan april ni aq sudah ada 4 jemputan pkhawinan
untuk bulan 5 ni x tau lagi
dan yang pastinya umah aq juga tlibat dalam musim baru ni 

sebab umah aq pun tengah Bz sekarang ni 
Prepair tuk majlis my brother 1st May nanti
Bukan senang tau kawen nie
dengar bunyinya macam senang jak kan tiba masanya duduk sanding
tapi sebenarnya tidak sebab banyak lagi yang perlu di buat sebelum majlis blangsung
bagi yang sudah berkhawin ataupun ada family dah buat majlis dekat umah tu mesti dah rasa
macam mana k'adaan orang yang nak kawen kan

Aq......?ni la kali pertama orang kawen dekat umah 
sebab tu la aq rasa excited sangat...sambil belajar how to prepair 4 wedding
Tak mustahil 1 hari nanti aq akan lalui perjalanan nie juga
so dari sekarang la aq perlu belajar step by step...

hopefully semuanya bjalan dengan lancar..Amin
Buat pengantin baru di luar sana
semoga Berbahagia hingga k'akhir hayat...

6 comments:

storyfromme said...

harap-harap majlis kenduri rumah berjalan lancar :)

Misz Chienta said...

Thanx dear...
hopefully semuanya akan bjalan lancar...insyaAllah..

rose+azmil said...

hai..folo me bac if u free..=)
aksygdy.blogspot.com

bilis said...

mega xD

SumBody Me.. said...

jenjalan sini :)

shopaholic love said...

hello there pretty lady!
kite pun excited bila ade kenduri kawen dekat ngan umah! hehe

p/s


please come visit our new online fashion store at

www.shopaholiclove.com

don't forget to like us! thank you for your support! :))

xx

LinkWithin

SEARCH MY BLOG