my pocket

Thanx Become De Followers

Monday, March 28, 2011

Cabaran Seorang Blogger

Bukan mudah untuk menjadi seorang blogger
pada mulanya aq b'blogger setakat untuk suka suka jak
tapi kini semakin lama semakin minat nak bercerita dan bkongsi

Besar cabaran untuk jadi seorang blogger
Takut apa yang aq tulis boleh m'aibkan seseorang
apatah lagi untuk tidak mengaitkan sapa2 dalam Entry kita kan
sebab kita hidup dalam 1komuniti dan saling berkomunikasi.
yang pasti semuanya saling kait mengait..

Orang kata menulis berdasarkan 
apa yang di lihat,di dengar dan di rasa...
untuk menyampaikanya harus berfikir secara kreatif sebelum menulis 
bukan ikut perasaan sendiri...


walaupun ini Blog ku...aq berhak penuh keatasnya tapi aq perlu fikir
tentang reader...sebab kita menulis orang yang baca
orang yang menilai diri kita kan
mayB ada yang x suka baca ka..apa ka...
sebab tu la aq patut belajar lagi macam mana nak jadi seorang blogger
dan bersedia untuk mendengar kritikan orang


P/S : Buat blogger2 tegar di luar sana jangan segan jangan malu tuk beri kritikan
                  Kritikan anda salah satu cara tuk berjaya...hehehe :D






3 comments:

^bblovedd^ said...

hi chienta.. tulis je ape kita suke.. hehehhe.. orang yang tak suke jangan baca..hik3..

Misz Chienta said...

hai sis...ya mau juga buat begitu tapi takut nanti org terasa wlupun cerita tu x da kena mengena dgn dia...itu yang susah..hehe

^effa^ said...

hmm betulkan, dalam hidup ni, apa je yang kita buat sure ade orang suka and tak suka.. but, kita just cari kawan la.. enjoy your lifeeee ;)

LinkWithin

SEARCH MY BLOG