my pocket

Thanx Become De Followers

Monday, December 13, 2010

~ aDa oRang Nyanyi ~

~ Coretan ku...Kisah ku...Hidup ku ~


Korang dengar tak lagu nie...
nie haa lagu tema Blog aq..
tajuk dia Cinta Kita by Teuku wisnu & Shireen Sungkar
kalau korang nak tengok video ni
sila la klik2 ya ---->Klik Here

aq nak kongsi sikit nie
ada orang tu kan dia nyanyikan aq lagu nie..
lalalala terharu nyerr
rasa bahagia sangat...sangat2 bahagia  :p


t'kejut gila aq dengar dia nyanyi lagu nie
bengang aq macam mana dia bole hafal lagu nie
rupanya lagu nie jadi lagu tema tuk filem indonesia
Cinta Fitri kalau x silap dalam astro ada kot..


X sangka yer ganas2 muka tu dalam hati ada taman..
dalam taman ada apa yer???haiss x kesah la janji aq bahagia
hahaha romantik gak rupanya ^_^

2 comments:

elnino moona said...

wah suka ngn lagu nih..
penah menjadi lagu rasmi di blog aku suatu ketika dlu..:)

Kasih Insyirah said...

suka sangat dgn lagu ni...sweet,.. (^_^)

LinkWithin

SEARCH MY BLOG