my pocket

Thanx Become De Followers

Friday, February 18, 2011

Di Tinggal lagi ;(

~ Coretan ku...Kisah ku...Hidup ku ~

Setelah sebulan lamanya x di tinggalkan
kini sudah tiba masanya tuk di tinggalkan lagi..
uwaaa mau nangis nie izal kuar belayar lagi..

~~~ *_* ~~~


PeSaNan DaRi KeKaSiH TuK KeKaSiH

Bosan la aq duduk di umah nie
mo mesej pun susah...
macam mana mo tusyen malam ni kalau cikgu dah pg belayar
tak mo belajar...biar la failed :(

Emmm bosan wei !!!!!
dai tadi try call tapi x ble masuk
benci...benci...benci ;(

Wednesday, February 16, 2011

~~ Suka Buat Kacau ~~

~ Coretan ku...Kisah ku...Hidup ku ~

Haaa nie la budak yg suka buat kacau
Nur Alya Putri tp panggil jak putri
yang selalu buat aq geram
but i love her so much..


nama jak ayu nur alya putri
tapi perangai kalah budak lelaki sebelah umah nie 


Putri..putri
apasal mcm budak lelaki dah nie
mo p bersukan kali nie..


Kadang2 buat aq geram gak
tapi kalau putri xda d umah
sunyi plak umah xda org yang buat lawak..

~~ Reunion 5 Science '04 ~~

~ Coretan ku...Kisah ku...Hidup ku ~
             04 Februari 2011


Baru nak update story pasal reunion baru2 nie
masa tu raya cina ke 2 bsamaan 4 hb 2 thn 2011
yang nie Mini reunion bab tuk class kami jak
itu pun hanya 12 org jak yg dapat datang


Antara yang terlibat menjayakan mini reunion nie


Muka2 depan nie dah jadi ibu2
hehe yang belakang2 tu tunggu turn jak follow ibu2 nie

 Me,Ratna & Ummu


Didi,Abby & Rahma


Yan,Mira,Me & Ratna


hahaha yang nie paling lucu
Ema ngan Intan salah faham dah
Elsye suh tengok camera tp dorang g tengok lain
ala2 cover majalan plak dorang 2 nie
tapi semat la..hehe 

Apasa mulut ratna tue..?nak cium aq ke..?
nanana apa kes dah nie...
huhuhu nanti ada paparazi kan bahaya
kena tuduh lesbian lagi
isk..isk..isk x baik tuduh2 tau
tu saja2 jak nak buat muka2 comei tp memang dia comei pun :)


My BFF 
Tapi kurang 1 org..Huda dia x dapat datang
bab dia kena keja hari tu..
tau la klu keja bshift nie susah sikit kan
tapi lepas dr reunion nie 
kami sambung bejalan lagi tapi b3 jak la
me,ratna n huda..
hehe lepak at Balik Papan makan nasi ayam Penyet :)

Seharian bejalan sampai kena sound oleh BIG BOSS
x pa la bukan selalu pun kena marah
sekali sekala best gak kena marahkan
Yang penting aq Enjoy!!

Tuesday, February 15, 2011

~~SELAMAT ULANG TAHUN~~

Hari ni ulang tahun APMM kali yg ke-6
cewahh tau2 jak kan..hehe hepi bufday APMM
semoga jabatan ni semakin sukses dlm mengawal,melindung dan menyelamat


X lupa juga buat yg tersayang
selamat hari maritim yg ke-6
luv u syg... ^_*


Thursday, February 3, 2011

~ Happy Chienesse New Year ~

~ Coretan ku...Kisah ku...Hidup ku ~

Gong Xi Fatt Choi !!!
buat mereka yang merayakannya...
buat yang x merayakannya happy holiday la...
hehe semua cuti la nie kan bab CNY

Apa cerite CNY nie
banyak ka dapat bonus..ofis chienta x da bonus la
tapi ang pow tu ada laa..hehe

Taraaa ada 8keping semuanya
murah rezeki tahun nie..
hehehe nak g shopping...lalalalala

Xda plan nak kemana2 ka..?
kalau chienta duduk umah jak la
x tau nak kemana lagi

Member ajak bercuti p Mabul Island
bab ada promotion sempena CNY
tapi tarikh dia ptengahan Februari
allaaaaaaa x dapat la bab dah koje ;(

BTW selamat bercuti buat semua blogger n Reader
salam 1 malaysia n Happy Chinesse New year...


~ Raja Tumbuhan ~

~ TAHUKAH ANDA ~

Mengkudu yg di sebut sbg buah Noni oleh masyarakat barat
atau nama saintifiknya MORINDA CITRIFOLIA di ketahui
 begitu kaya dgn pelbagai ramuan ubatan hgga di gelar sbg Ratu Tumbuhan

JOM BACA FAKTA DI BAWAH 






Haa buah nie banyak khasiat..
bole mengubati sakit asma,Diabetis,migrain,masalah haid
dan banyak lagi la..

Jangan fikir buah yang b'bau busuk nie tidak
membawa kegunaan kepada kita..
sapa² yang ada penyakit seperti yang tertera pada fakta tu
sila la amalkan minum jus buah mengkudu..

~ Old Town Time ~

~ Coretan ku...Kisah ku...Hidup ku ~

Huhhh letih,penat,tired n capek deh...
dari lepaking wif Huda n Ratna
baru ada masa nak update blog nie...


Taraaa x da keja lain selain b'gambarkan
sementara tengah tunggu order 
menyempat lagi ambik pic..hehe





nampak x perbezaan tempat tu
hehe 1st duduk d sofa tu
tapi Leman otw datang so
pindah g tempat yg besar ckit la..

hahaha muka² lapar
sampai x perasan kenak ambik pic nie

kalau nampak pic ni buat aq ingat dgn c leman
ratna tanyak napa tak cantik pastu leman jwb mcm mana
mo cantik klu modelnya jelek..hahaha
betul juga tu kan..

Kami dah abis makan pun
just tunggu leman habiskan laksanya
sambil cerita² nak mendaki gunung kinabalu..

 semalam just lepak at old town jak
and then pi Giant nak cari barang jap
dah dapat barang tu terus balik la..

Tapi ada org tu buat muka monyong lagi
bab aq balik lewat...
kata izal x payah dah ikut lepak klu dorang b'partner
kunuk²nya aq kacau daun la...
Dengar nada pun dah tau yg dia jelous
mayB dia risau la tu leman atau rino bw kawan lelaki kan
apa² pun everything will be okey...

Friday, January 28, 2011

Menunggang Motorsikal Terlalu Lama Bole Rosakkan Sperma

Tahukah Anda....
menunggang motorsikal terlalu lama bole
menyebabkan kerosakan sperma...

macam skema jak ayat tu..hehe
ni pun chienta dpt dr 1 akhbar ntah apa nama dah tu..
tajuk Entry kali nie sesuai tuk golongan lelaki la...

Jom baca artikel d bawah
selain dari menunggang motorsikal
bekerja d kawasan bersuhu panas,bersauna
berendam air panas pun adalah salah satu
 faktor yang m'yebabkan kerosakkan sperma...

So kepada pnunggang2 motorsikal d luar sana
elakkan menunggang motorsikal yang kerap
dan elakkan dari berada di kawasan yang berhawa panas
takut2 nanti bole mendorong kepada belakunya kemandulan..



~ Nak Tambah Segmen Dlm Blog ~

Salam blogger n reader...
lama dah x update blog nie..
baru ada masa nak mengupdate blog
blogwalking pun x sempat lagi..hehe

kali nie chienta nak selitkan sikit segmen baru dalam blog chienta...
klu asyik story personal matter nanti korang bosan plak nak singgah sini..
hehe nak tau tak segmen apa yang chienta nak story nie...
segmen Tahu Kah Anda ???? 


Tak salahkan bila kita nak b'kongsi apa yang kita tau
bab sejak kebelakangan nie chienta lebih suka baca news
ntah tiba2 b'ubah angin rajin mbaca plak..
banyak mbacakan luas pengetahuan...hehehe betul ka etu...?

Harap anda suka la segmen yg baru nie ya..
klu ada yg x berapa suka tu x pa
bab cita rasa kita memang berbeza
bg yang suka plak thanx become a reader...

Friday, January 21, 2011

Bukan Mudah Bergelar Kekasih

~ Coretan ku...Kisah ku...Hidup ku ~

Yang berlaku tetap berlaku
semuanya dari diri kita untuk selesaikannya
Selama 2 hari aq mengikuti kursus
banyak sudah benda yang belaku
aq x sangka tanpa aq menyedari aq telah
menyakiti dan m'abaikan org yang tersayang...

Baru aq sedar
bukan mudah begelar sebagai seorang kekasih
bukan mudah bila ada di dalam 1 perhubungan
kadang² aq lelah dengan cinta
putus asa dengan hubungan yang aq miliki
tapi kerana cintanya aq masih bertahan

Aq sedar apa yang berlaku semuanya berpunca dari aq
bagi aq bila mendiamkan diri masalah akan selesai
tapi semuanya silap masalah bukan selesai
tapi makin teruk...

Aq dapat rasakan tiba² hatinya memberontak
s'olah² ada something yang x kena
bila di tanya jawabnya x da pa²
entah sampai bila harus begini

InsyaALLAH lepas apa yang berlaku hari ni
aq akan cuba lebih memahami dan lebih peka akan hgbn kita
bukan niat untuk m'abaikan cuma terabaikan
aq harap dia faham...

Selama duduk berjauhan
aq tidak pernah membelakangi
aq sedar akan status hubungan ku
and U should know my life was taken by U..

LinkWithin

SEARCH MY BLOG